مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:452021-06-15دانش

گلایه دانشجومعلمان به کسر 20 درصد از حقوق شان در تمام سال


در بیانیه شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان آمده است: اعضای هیأت امنا که در رسانه ها و جمع های دانشجویی همیشه خود را حامی دانشجو می دانند با اکثریت آرا تصویب کردند که در تمامی سال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، در بیانیه شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان درباره تصمیمات اخیر هیأت امنای دانشگاه فرهنگیان آمده است: .

وَتَعاوَنوا عَلَی البِرِّ وَالتَّقویٰ ۖ وَلا تَعاوَنوا عَلَی الإِثمِ وَالعُدوانِ ۚ وَاتَّقُوا اللَّهَ ۖ إِنَّ اللَّهَ شَدیدُ العِقابِ.

(سوره مبارکه المائده آیه 2)  بی شک شورای صنفی، مهم ترین و قوی ترین نهاد قانونی و دانشجویی برای پیگیری امور صنفی رفاهی دانشجویان در هر دانشگاه است؛ نهادی که ماده 32 منشور حقوق دانشجویی، برخورداری از برگزار شد.

جلسه ای که در آن صدای دانشجو صریح و شفاف و درخواست دانشجو مکتوب و مستند توسط نماینده قانونی دانشجویان خدمت تمامی حضار جلسه رسانده شد؛ پس از صحبت های نماینده دانشجومعلمان در دفاع از حقوق دانشجویان، متأسفانه در زمان رأی گیری نماینده دانشجو معلمان به بیرون جلسه هدایت شد و مطابق همیشه رأی گیری درباره موضوعات کسورات در پشت درهای بسته شکل گیرد.

  اعضای هیأت امنا که در رسانه ها و جمع های دانشجویی همیشه خود را حامی دانشجو می دانند با اکثریت آرا تصویب می کنند که در تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه دانشجومعلمان به کسر 20 درصد از حقوق شان در تمام سال

گلایه دانشجومعلمان به کسر 20 درصد از حقوق شان در تمام سال