مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:302021-06-15سياسي

جلیلی: هر چه مسئولان بیشتر زیر بار مسئولیت بروند، فشار از دوش مردم کم می شود


اگر صحبت از جهش و پیشرفت ایران می شود، نیازمند تلاش و جهادی بزرگ است که باید بار اصلی آن بر دوش مسئولان باشد؛ هر چه مسئولان بیشتر زیر بار مسئولیت ها بروند، - ایسنا/خوزستان سعید جلیلی گفت: اگر صحبت از جهش و پیشرفت ایران می شود، نیازمند تلاش و جهادی بزرگ است که باید بار اصلی آن بر دوش مسئولان باشد؛ هر چه مسئولان بیشتر زیر بار مسئولیت ها بروند، فشار از روی دوش مردم کم خواهد شد.

سعید جلیلی امروز (25 خردادماه) در گفت وگوی تلویزیونی با مردم خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان عرصه ظهور تمدن های بزرگ ایران زمین، مدفن سه پیامبر بزرگ الهی و پایگاه تشیع است.

این استان زادگاه علمای بزرگ، سرزمین قیام و جهاد عشایر غیور عرب در مقابل استعمار انگلستان و قیام مردم بختیاری در زمان مشروطه است.

خوزستان همچنین سرزمین حماسه های بزرگ در دوران دفاع مقدس است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: استان خوزستان امروز آیینه ای از حماسه های ملت ایران در دفاع مقدس است و هر جای ایران اسلامی که حضور پیدا می کنیم، آن شهر یا روستا مفتخر است که شهیدی را تقدیم ایران و انقلاب اسلامی کرده که مشهد آن شهید، خوزستان بوده است.

این نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: روزگاری ملت ایران دست به دست هم داد تا خوزستان را از وجود متجاوزان آزاد کند و خون شهدای عزیز ایران در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلیلی: هر چه مسئولان بیشتر زیر بار مسئولیت بروند، فشار از دوش مردم کم می شود

جلیلی: هر چه مسئولان بیشتر زیر بار مسئولیت بروند، فشار از دوش مردم کم می شود