مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 14:102021-06-15سياسي

خوزستان می تواند نیاز غذایی غرب آسیا را تأمین کند


نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با ظرفیتی که در خوزستان وجود دارد این استان می تواند امنیت غذای غرب آسیا را هم تأمین کند.

- ، سعید جلیلی عصر امروز در گفتگو با مردم خوزستان اظهار کرد: استان خوزستان از یک طرف ویترینی از ظرفیت ها همچون نفت، گاز، کشاورزی، شیلات و گردشگری و از سوی دیگر آینه ای است از برخی نابسامانی و سومدیریت ها وی ادامه داد: با فرصت و ظرفیت هایی که در کشور و خوزستان است می توان در چهار سال آینده یک جهش در کشور ایجاد کرد که این نیاز به برنامه ریزی، باور و اراده دارد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در استان خوزستان ظرفیت هایی از جمله آب، زمین های حاصلخیز و تابش نور آفتاب مناسب وجود دارد و این یک فرصت است و این استان می تواند نه تنها نیاز کشور بلکه نیاز غذایی غرب آسیا را تأمین کند.

جلیلی با اشاره به اینکه استان خوزستان دارای منابع بزرگ نفت و گاز است، گفت: در ابتدا باید مردم استان از این ثروت بزرگ بهره مند شدند و سپس سایر نقاط دیگر.

وی افزود: روستاها و شهرهای خوزستان با توجه به ظرفیت هایشان می توانند به کانون و مرکزهای تولید در بخش های صنعت، اقتصاد، کشاورزی و گردشگری تبدیل شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان می تواند نیاز غذایی غرب آسیا را تأمین کند

خوزستان می تواند نیاز غذایی غرب آسیا را تأمین کند