مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 10:502021-06-15حوادث

احتمال غرق شدنِ 6 کلان شهر در جهان + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اگر پیش از این وقوع سیلاب شدید هر قرن یک بار رخ می داد، حال این بلا هر ساله می تواند دامنگیر چندین شهر در نقاط مختلف جهان شود.

- برخی کلان شهرهای ساحلی جهان ممکن است تا سال 2050 میلادی بر اثر حوادث طبیعی مرتبط با گرمایش زمین، گرفتار سیلاب و بالا آمدن آب دریاها و رودخانه ها شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، اگر پیش از این وقوع سیلاب شدید هر قرن یک بار رخ می داد، حال این بلا هر ساله می تواند دامنگیر چندین شهر در نقاط مختلف جهان شود.

دویچه وله گزارشی تصویری از برخی از این شهرها که ممکن است در آینده نزدیک گرفتار این بلایای طبیعی شوند منتشر کرده که به شرح زیر است: شانگهای (چین) طبق تحقیقات سازمان علمی مستقل مرکز آب وهوایی آمریکا، در حال حاضر 93 میلیون نفر در مناطقی از چین زندگی می کنند که ممکن است تا سال 2050 گرفتار سیل و آبگرفتگی شود.

شانگهای که پرجمعیت ترین شهر چین است به دلیل فقدان تجهیزات حفاظت ساحلی ممکن است به شدت از این پدیده آسیب ببیند.

هانوی (ویتنام) همچنین بنابر گزارش این سازمان در ویتنام نیز بیش از 31 میلیون نفر که تقریبا برابر با یک چهارم جمعیت این کشور می شود در مناطقی زندگی می کنند که ممکن است تا سال 2050 هر ساله دست کم یک بار گرفتار طغیان آب های شور شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال غرق شدنِ 6 کلان شهر در جهان + عکس

احتمال غرق شدنِ 6 کلان شهر در جهان + عکس