مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:552021-06-15سياسي

مردم به تشخیص خود به کاندیدای اصلح رای بدهند


از اعضا و هواداران خود در سراسر کشور می خواهیم روز 28 خردادماه، به کاندیدایی که به تشخیص خود اصلح می دانند رای دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حزب اعتدال و توسعه برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه ای را صادر و تاکید کرد: درباره سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با عنایت به اینکه شورای مرکزی حزب، طی دو جلسه اخیر خود، نتوانست در مورد حمایت و معرفی یکی از کاندیدا های محترم، به جمع بندی برسد، از اعضا و هواداران خود در سراسر کشور می خواهیم روز 28 خردادماه، به کاندیدایی که به تشخیص خود اصلح می دانند رای دهند.

متن بیانیه حزب اعتدال و توسعه به شرح زیر است: انتخابات، مظهر اراده ملی و یکی از ابزار های صیانت از دو اصل خدشه ناپذیر جمهوریت و اسلامیت نظامِ برآمده از خواست ملت ایران است.

حزب اعتدال و توسعه به عنوان جریانی اصیل، معتقد و وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی، از ابتدای حضور خود در عرصه سیاست ایران در سال 1378 تاکنون، در همه فراز و فرود ها و به رغم محدودیت ها در برخی مقاطع تاریخی، همواره بر ضرورت پاسداری از حق انتخاب، مشارکت حداکثری و حضور آگاهانه احاد مردم در انتخابات تاکید داشته است.

اکنون نیز به تأسی از منویات مقام معظم رهبری از تمامی آحاد ملت ایران با هر دیدگاه سیاسی، از جمله اعضا و هواداران حزب در سراسر کشور می خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم به تشخیص خود به کاندیدای اصلح رای بدهند

مردم به تشخیص خود به کاندیدای اصلح رای بدهند