مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-15اقتصادي

حداکثر افزایش اجاره بها در همدان 15 درصد است/کارشناسی قیمت گذاری منطقه ای مسکن


دادستان همدان با بیان اینکه حداکثر افزایش اجاره بها در همدان 15 درصد است از آغاز کار کارشناسی قیمت گذاری منطقه ای مسکن در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن خانجانی ظهر امروز در کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه در دادستانی اظهار کرد: برای ارائه راهکارهای کاهش و تعدیل قیمت های مسکن نیازمند بررسی علت ها و شناسایی چرایی افزایش قیمت و اجاره بهای آن هستیم.

وی اظهار کرد: در حال حاضر رعایت مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا درخصوص درصد تعیین شده مشخص برای افزایش اجاره بها طبق نرخ اعلامی ستاد یک الزام است.

دادستان همدان افزود: بدین ترتیب مصوب شده در کلانشهر تهران اجاره بها تا سقف 25 درصد، دیگر کلان شهرها 20 درصد و سایر شهرهای کشور تا سقف 15 درصد با افزایش قیمت روبرو شوند.

وی با بیان اینکه عامه مردم به طور کلی از این مصوبه مطلع نیستند و می طلبد تا رسانه ها در حوزه مربوطه برای اطلاع رسانی بیشتر وارد شوند عنوان کرد: در راستای اجرای مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، شورای حل اختلاف با شرایط تعیین شده، درخواست موجر برای صدور حکم تخلیه را نمی پذیرد.

خانجانی ادامه داد: متولیان امر از جمله اتحادیه مشاورین املاک باید به عنوان یکی از ناظران اجرای این مصوبه باشند تا برخی از بنگاه داران خارج از سقف اعلامی به بستن قرارداد اقدام نکن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حداکثر افزایش اجاره بها در همدان 15 درصد است/کارشناسی قیمت گذاری منطقه ای مسکن

حداکثر افزایش اجاره بها در همدان 15 درصد است/کارشناسی قیمت گذاری منطقه ای مسکن