مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:402021-06-15سياسي

دشمن با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مایوس می شود+فیلم


حجت الاسلام ماندگاری مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را باعث یاس و ناامیدی دشمن خواند و گفت: مردم عملکرد بد مسوولان را به پای نظام و اسلام نمی گذارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازقرار داد به تبیین لزوم مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری پرداخته است: حجت الاسلام مهدی ماندگاری با اشاره به اینکه تبلیغات دشمنان با هدف کاهش آرای مردم در انتخابات 28 صورت می پذیرد، اظهار داشت: هر چه به عملیات انتخابات نزدیک تر می شویم دشمن به همان میزان عصبانی تر و جدی تر می شود تا عناصر داخلی و خارجی خود را منسجم کرده و اجازه ندهد مردم همانند سال های گذشته پرشور در صحنه انتخابات حاضر شوند.

این کارشناس مذهبی تاکید کرد: البته بنده یقین دارم مردم عزیز ایران که با گذشت چهاردهه از پیروزی انقلاب اسلامی و با تحمل همه مشکلات، گرفتاری ها، کمبودها حتی فقر، فساد و تبعیضی که نباید در جمهوری اسلامی وجود داشته باشد همواره قطار انقلاب را یاری کردند و این آسیب ها را به حساب اسلام نگذاشتند امروز نیز خوب می دانند که نیامدن خوشحال کردن دشمن و آمدن عصبانی ساختن اوست.

وی در ادامه با استناد به آیات قرآن کریم، گفت: قرآن کریم می فرماید تا جایی که می توانید دشمنان را ناراحت کنید و با رضای آنان حرکت نکنید؛ امروز رضای پروردگار، اولیای الهی، شهدا و حاج قاسم عزیز در این است که من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مایوس می شود+فیلم

دشمن با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مایوس می شود+فیلم