مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-15سياسي

یک سوم واجدین شرایط رای فارس مربوط به شهرستان شیراز است


فرماندار شیراز با بیان اینکه یک سوم جمعیت واجد شرایط رای گیری استان فارس در این شهرستان حضور دارند، بر اهمیت و گستردگی برگزاری انتخابات در شیراز به عنوان یکی از مهم ترین کلان شهرهای کشور تاکید کرد.

- ایسنا/فارس فرماندار شیراز با بیان اینکه یک سوم جمعیت واجد شرایط رای گیری استان فارس در این شهرستان حضور دارند، بر اهمیت و گستردگی برگزاری انتخابات در شیراز به عنوان یکی از مهم ترین کلان شهرهای کشور تاکید کرد.

محمدرضا امیری سه شنبه 25 خرداد در گردهمایی بزرگ نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای شهر شیراز، ضمن قدردانی از کاندیداهایی که در مقابل جامعه و مردم احساس وظیفه کرده و به عرصه مهم انتخابات قدم گذاشته اند، گفت: فلسفه برگزاری این نشست یاد آوری مقررات انتخاباتی و تاکید بر پایبندی همه نامزدها به آن است.

او با بیان اینکه تا این مرحله همه 433 نفرنامزدهای نهایی انتخابات شهرستان شیراز، مراحل قانونی را پشت سر گذاشته اند، عنوان کرد: تا این لحظه 364 نامزد برای شهر شیراز، 47 نامزد برای شهر جدید صدرا، 14 نامزد برای شهر خان زنیان و 8 نامزد برای شهر داریان در عرصه رقابت ها باقی مانده و در این جمع حضور دارند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان شیراز با اشاره به اینکه انتخابات مظهر اقتدار ملی و یکی از مهم ترین دستاوردهای بشری برای انتقال آرام و قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک سوم واجدین شرایط رای فارس مربوط به شهرستان شیراز است

یک سوم واجدین شرایط رای فارس مربوط به شهرستان شیراز است