مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:252021-06-15دانش

بهاروند: مهم ترین وظیفه حضور گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیامک بهاروند رییس دانشگاه آزاد خرم آباد در همایش انتخاب اصلح؛ میثاق با شهیدان که در محل گلزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی برگزار شد با اشاره به انتخابات پیش رو و شرکت گسترده آحاد مردم، - رییس دانشگاه آزاد خرم آباد گفت: با توجه به انتخابات پیش رو، حضور گسترده مردم و انتخاب فرد اصلح مهم ترین وظیفه و کلیدی ترین مسئله کنونی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سیامک بهاروند رییس دانشگاه آزاد خرم آباد در همایش انتخاب اصلح؛ میثاق با شهیدان که در محل گلزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی برگزار شد با اشاره به انتخابات پیش رو و شرکت گسترده آحاد مردم، انتخاب فرد اصلح برای احراز پست ریاست جمهوری را مهم ترین وظیفه و کلیدی ترین مسئله امروز عنوان کرد.

بهاروند با تأکید بر این موضوع که همه ما مدیون شهدا هستیم، گفت: وظیفه امروز ما انتخاب نزدیک ترین فرد با آرمان های مقدس شهداست، باید فردی را برگزینیم که از پایبندی به آرمان های شهدا و امام و رهبری معظم انقلاب لحظه ای کوتاهی نکند.

بیمه کشور با انتخاب خوب حجت الاسلام قاسم متقی نیا امام جمعه موقت خرم آباد هم در این همایش با دعوت همگان به حضور پرشور در پای صندوق های رأی، مردم را به انتخاب اصلح میان گزینه های معرفی شده ارشاد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهاروند: مهم ترین وظیفه حضور گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح است

بهاروند: مهم ترین وظیفه حضور گسترده در انتخابات و انتخاب اصلح است