مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:152021-06-15اقتصادي

هزینه خدمات به جامعه هدف ماهیانه 21 هزار میلیارد تومان است


مدیر کل امور فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی گفت: هزینه خدمات تأمین اجتماعی به جامعه هدف ،مستمری بگیران و بیمه شدگان، ماهیانه 21 هزار میلیارد تومان است.

- ، علی جهانی به سازمان تأمین اجتماعی به عنوان یک نهاد بیمه گر عمومی و غیردولتی اشاره کرد و افزود: هزینه، مصارف و خدمات و تعهدات این سازمان به ماهیانه 21 هزار میلیارد تومان در سال جاری (1400) رسیده است.

مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بزرگترین و گسترده ترین بیمه گر اجتماعی، 45 میلیون نفر از جمعیت کشور را عهده دار است.

یاد آور شد: این سازمان خدمات متنوع و گسترده خود را در حوزه های درمانی و بیمه ای در قالب تعهدات کوتاه مدت و بلند مدت ارائه می دهد.

وی با اشاره به اینکه میزان هزینه های خدمات ماهانه این سازمان نسبت به سال گذشته 10 هزار میلیارد تومان افزایش داشته است، اظهار کرد: برای اجرای مرحله دوم متناسب سازی حقوق بازنشستگان، سازمان تأمین اجتماعی همواره تلاش کرده است تا خدمات بهتری را به مستمری بگیران که از اولویت های اصلی این سازمان هستند ارائه دهد.

جهانی با بیان اینکه پنج ایستگاه کاری مؤثر با کارفرمایان مورد توجه، بازنگری، اصلاح و تقویت قرار گرفته است افزود: شفافیت سازی، بهبود روش ها، مقررات زدایی و پاسخگویی در موارد 28، 38، 47، 50، 42،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه خدمات به جامعه هدف ماهیانه 21 هزار میلیارد تومان است

هزینه خدمات به جامعه هدف ماهیانه 21 هزار میلیارد تومان است