مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:102021-06-15پزشكي

واکسن تولید داخل موثرترین و بی خطرترین واکسن در جهان است


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسنی که در ایران ساخته شد و می شود، کم عارضه ترین، موثرترین، بی خطرترین واکسنی است که در جهان تولید می شود.

- ایسنا/اصفهان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: واکسنی که در ایران ساخته شد و می شود، کم عارضه ترین، موثرترین، بی خطرترین واکسنی است که در جهان تولید می شود.

سعید نمکی، امروز(سه شنبه-25 خرداد) در آیین بهره بردای از 9 طرح بهداشتی در منطقه کاشان، اظهار کرد: کاشان شهر عشق و مهربانی است و همیشه در تاریخ پایگاه نیکوکاران بوده است که نمونه آن مرحوم تفضلی است که در دهه 60 شمسی برای ساخت دانشگاه علوم پزشکی کاشان 500 میلیون ریال کمک کرد.

وی تصریح کرد: به لطف خداوند، یک ساله راه 20 ساله رفتیم و اولین گروه واکسن ایرانی از امروز در کشور توزیع می شود.

امروز با افتخار می گویم واکسنی که در ایران ساخته شد و می شود، کم عارضه ترین، موثرترین، بی خطرترین و بی ضررترین واکسنی است که می شود از آن یاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: تا پایان دولت، گروه های آسیب پذیر شامل افراد بیشتر از 60 سال، بیماران خاص و صعب العلاج و گروه های شغلی پرخطر که قول داده بودیم آنان را واکسینه می کنیم تا پایان تیرماه 15 میلیون جمعیت هدف را واکسینه می کنیم و تا مرداد، بقیه را با مجموعه ای از واکسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسن تولید داخل موثرترین و بی خطرترین واکسن در جهان است

واکسن تولید داخل موثرترین و بی خطرترین واکسن در جهان است