مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 09:052021-06-15اقتصادي

هدایت نقدینگی سرگردان به تولید مسکن از مسیر بورس کالا


معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران گفت: بورس کالا، بستر معاملاتی مناسبی برای فروش املاک و مستغلات در بازاری شفاف مبتنی بر عرضه و تقاضا را فراهم کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، علیرضا ناصرپور در خصوص مزایای بازار املاک و مستغلات بورس کالای ایران برای معاملات بخش مسکن در کشور افزود: این بازار تازه تأسیس، بستر معاملاتی مناسبی برای فروش املاک و مستغلات در بازاری شفاف مبتنی بر عرضه و تقاضا را فراهم کرده است.

با وجودی که کمتر از یک سال از راه اندازی این بازار می گذرد، اما نسبتاً موفقیت خوبی در زمینه جذب عرضه کنندگان و خریداران به این بازار رقم خورده است.

در این مدت نهادها و سازمان های دولتی و عمومی نسبت به پذیرش املاک خود در این بازار و در معرض حراج قرار دادن آن اقدام کرده اند.

به عنوان نمونه در سال گذشته املاکی از چند بانک، وزارت دفاع، شرکت شهرهای جدید و … در این بازار پذیرش و عرضه شد که اغلب این موارد نیز به معامله انجامید.

وی ادامه داد: این بازار جایگزین مناسبی برای معاملات املاک و مستغلات سازمان ها و نهادهای عمومی است که تا پیش از این از طریق مزایده برای فروش گذاشته می شدند، اما با راه اندازی این بازار این امکان به وجود آمد تا این املاک در بازاری رسمی و شفاف تر و بر مبنای حراج مورد داد و ستد قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت نقدینگی سرگردان به تولید مسکن از مسیر بورس کالا

هدایت نقدینگی سرگردان به تولید مسکن از مسیر بورس کالا