مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:552021-06-15سياسي

عدالت طلبی و عدالت خواهی عامل پیوند بین مردم کردستان و آقای رییسی است


فعال سیاسی و عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: مردم کردستان عدالت طلب و آقای رییسی هم عدالت خواه است و این ها علت پیوند بین مردم کردستان با این کاندیدای ریاست جمهوری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل احمدی در اجتماع حامیان حجت الاسلام رییسی در سنندج اظهار کرد: همه ما اینجا جمع شده ایم که بگویم به آقای رییسی رأی می دهیم علت اینکه ما می خواهیم به این شخصیت رأی بدهیم نیازمند تبیین است.

وی خاطرنشان کرد: استان کردستان یک سری مشکلات مانند سایر استان های کشور دارد، اقتصاد فشل، اقتصاد ناکارآمد، اقتصاد آزاردهنده و تورم که امروز وضعیتی را به وجود آورده که مردم را به شدت تحت فشار قرار داده است.

فعال سیاسی و عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: بیکاری در کردستان وضعیت سیاهی را برای جوانان این استان به وجود آورده و مشکلات اقتصادی جامعه را به شدت تحت فشار قرار داده است.

وی افزود: نرخ 43 درصدی تورم که از سوی آقایان اعلام می شود به صورت یکسان در تمام استان ها اثر نمی گذارد باید شاخص دیگری به نام بیکاری را در کنار این قرار دهیم تا شاخص فلاکت را مشخص کنیم.

احمدی افزود: تورم 43 درصدی و نرخ بیکاری 13 درصدی در تهران جمع می شود اما در استانی مانند کردستان باید این 43 درصد را با نرخ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت طلبی و عدالت خواهی عامل پیوند بین مردم کردستان و آقای رییسی است

عدالت طلبی و عدالت خواهی عامل پیوند بین مردم کردستان و آقای رییسی است