مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:202021-06-15دانش

نیاز به خون و فرآورده های خونی همیشگی است


مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: نیاز به خون و فرآورده های خونی همیشگی است و اهداکنندگان خون ایثارگرانی هستند که جان افراد زیادی را نجات می دهند.

- ایسنا/کرمان مدیرکل انتقال خون استان کرمان گفت: نیاز به خون و فرآورده های خونی همیشگی است و اهداکنندگان خون ایثارگرانی هستند که جان افراد زیادی را نجات می دهند.

ایرج شکوهی با اشاره به اینکه شعار روز جهانی اهداکنندگان خون امسال اهدای خون تو تداوم تپش قلب جهان انتخاب شده، اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان به پویش اهدای خون دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی پیوستند.

وی افزود: پویش دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور به منظور آشنایی دانشجویان با فرهنگ داوطلبانه اهدای خون و ترغیب دانشجویان برای انجام امور انسان دوستانه اهدای خون در مراکز اهدای خون برگزار شده است.

شکوهی تصریح کرد: تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی با حضور در مراکز اهدای خون سراسر استان در این پویش شرکت کردند تا با مشارکت و همدلی خود نیاز حیاتی بیماران به خون و فرآورده های خونی مرتفع شود.

مدیرکل انتقال خون استان کرمان در ادامه بیان کرد: نیاز به خون و فرآورده های خونی همیشگی است و از دانشجویان علوم پزشکی درخواست داریم به عنوان سفیران و مدافعان حوزه سلامت در نهادینه کردن فرهنگ اهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز به خون و فرآورده های خونی همیشگی است

نیاز به خون و فرآورده های خونی همیشگی است