مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 08:152021-06-15اقتصادي

تدوین برنامه توسعه برای 4 زنجیره اثرگذار صنعتی/جزییات سند توسعه صنعت پوشاک و کفش


در راستای تدوین برنامه توسعه 4 زنجیره صنعتی لوازم خانگی، پوشاک و کفش، فلزات گرانبها و غذایی و آشامیدنی که 40 درصد ارزش تولیدات صنعتی را شامل می شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، این روزها تامین مواد اولیه یکی از دغدغه های مهم صنعتگران کشور است که حل آن علاوه بر حفظ تولیدات فعلی می تواند زمینه توسعه تولید داخل و صادرات محصولات ایرانی را فراهم کند.

پوشاک و کفش از جمله صنایعی است که از پتانسیل بالاِیی برای تولید و صادرات برخوردار است و رفع مشکلات موجود بر سر راه این صنعت می تواند زمینه ساز رشد اقتصادی و ارزآوری به کشور باشد.

   از آنجا که خرده فروشی و جزیره ای کار کردن واحد های تولیدی در کشور به معنای افزایش آسیب پذیری این واحدها در مقابل تغییرات سیاست های تجارت بین المللی است، باید برنامه ریزی جامعی جهت یکپارچه سازی چنین تولیداتی صورت گیرد.

در این راستا تدوین برنامه برای توسعه 4 زنجیره صنعتی لوازم خانگی، پوشاک و کفش، فلزات گرانبها و غذایی و آشامیدنی که 40 درصد ارزش تولیدات صنعتی را در بر می گیرند، در دستور کار قرار گرفته و برنامه عملیاتی توسعه صنعت پوشاک و کفش نخستین برنامه ای است که در این بخش مراحل پیش نویس تدوین را پشت سر گذاشته و قرار است به زودی از سوی وزارت صنعت به عنوان نقشه راه جهت اجراء به تشکل های تخص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه توسعه برای 4 زنجیره اثرگذار صنعتی/جزییات سند توسعه صنعت پوشاک و کفش

تدوین برنامه توسعه برای 4 زنجیره اثرگذار صنعتی/جزییات سند توسعه صنعت پوشاک و کفش