مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-15سياسي

تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت های مجموعه شهرداری قم برای برگزاری با شکوه انتخابات


شهردار قم بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت های مجموعه شهرداری برای برگزاری با شکوه انتخابات پیش رو با حفظ اصل بی طرفی و عدم هرگونه حمایت از نامزد یا ائتلاف خاص تأکید کرد.

- ایسنا/قم شهردار قم بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت های مجموعه شهرداری برای برگزاری با شکوه انتخابات پیش رو با حفظ اصل بی طرفی و عدم هرگونه حمایت از نامزد یا ائتلاف خاص تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مرتضی سقاییان نژاد در آستانه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر قم و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در استان قم برگزار خواهد شد، با تأکید بر لزوم تلاش در جهت دعوت شهروندان برای حضور پرشور و مشارکت فعال در انتخابات، بر بسیج تمامی ظرفیت های شهرداری قم بدون هیچ گونه جهت گیری سیاسی و حمایت از نامزد یا ائتلاف خاص تأکید کرد.

شهردار قم انتخابات را از اصلی ترین برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و تعیین کننده راه و مسیر پیشرفت و آبادانی کشور دانست و افزود: با حضور ملت شریف ایران اسلامی در پای صندوق های رأی، هم مشروعیت نظام تقویت شده و هم سرنوشت کشور به دست مردم و با انتخاب آنان رقم خواهد خورد.

سقاییان نژاد اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر را یادآور شد و ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر در حقیقت حلقه واسط ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت های مجموعه شهرداری قم برای برگزاری با شکوه انتخابات

تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت های مجموعه شهرداری قم برای برگزاری با شکوه انتخابات