مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:502021-06-15سياسي

بر اساس مهاجرت حضرت معصومه(س) می توان بحث زن های تمدن ساز را مطرح کرد


تولیت آستان حضرت معصومه با بیان اینکه نقش تربیتی حضرت معصومه (س)به عنوان یک دختر نمونه به روی مردم قم و زائران این حضرت می تواند موضوع پژوهش قرار بگیرد، - بر اساس مهاجرت حضرت معصومه(س) می توان بحث زن های تمدن ساز را مطرح کرد ایسنا/قم تولیت آستان حضرت معصومه با بیان اینکه نقش تربیتی حضرت معصومه (س)به عنوان یک دختر نمونه به روی مردم قم و زائران این حضرت می تواند موضوع پژوهش قرار بگیرد، گفت: با تکیه بر مهاجرت حضرت معصومه(س) از مدینه به قم که به نوعی جهاد فی سبیل الله است می توان بحث زن های تمدن ساز را مطرح کرد و پژوهش در این زمینه ها انجام داد.

از دو کتاب شرح زیارتنامه حضرت معصومه (س) و زندگی نامه حضرت معصومه (س) نوشته حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری در سالن محراب حرم مطهر حضرت معصومه (س) در حضور آیت الله سعیدی رونمایی شد.

آیت الله سیدمحمد سعیدی در این مراسم با بیان اینکه پژوهش در رابطه با حضرت معصومه سلام الله علیها از کارهای اصلی آستان مقدس است، عنوان کرد: یکی از دلایل اینکه برخی می گویند منابع در رابطه با حضرت معصومه(س) کم است این است که ما خوب در منابع نگشته ایم.

وی با بیان این که مطمئنا دست هایی در کار بوده که آثار اهل بیت(ع) را از بین برده اند، افزود: این نباید بهانه برای دست از کار و پژوهش کشیدن ما باشد و باید نهایت تلاش خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر اساس مهاجرت حضرت معصومه(س) می توان بحث زن های تمدن ساز را مطرح کرد

بر اساس مهاجرت حضرت معصومه(س) می توان بحث زن های تمدن ساز را مطرح کرد