مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:452021-06-15سياسي

گزارش 73 تخلف انتخاباتی به دادگستری خراسان رضوی


رییس کارگروه پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی گفت: تاکنون در مجموع 73 گزارش تخلف از شهرستان های مختلف استان واصل شده است که 69 گزارش آن مورد پیگیری قرار گرفته و در چهار مورد نیز تشکیل پرونده شده است.

- به کزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید امیر مرتضوی امروز در نشست با اصحاب رسانه که در محل دادگستری کل خراسان رضوی برگزار شد، با بیان اینکه مردم درک بسیار وسیعی از اوضاع کشور دارند و همه مسایل را به درستی می فهمند، خاطرنشان کرد: مردم از افراد صداقت می خواهند و انتظار دارند نامزدها در حد توان و اختیارات خود به آنان قول بدهند و از ایجاد انتظارات واهی در جامعه بپرهیزند.

رییس کارگروه پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی خراسان رضوی تصریح کرد: با گذشت 42 سال از دوران انقلاب، حالا مردم به درجه ای از بصیرت، دانش و آگاهی رسیده اند که فریب وعده های دروغین و توخالی را نمی خورند؛ برخی وعده هایی می دهند که قابلیت اجرایی ندارد و بیشتر باعث سلب اعتماد مردم و ایجاد با رعایت پروتکل های بهداشتی باز است تا رونق اقتصادی استان حفظ شود.

وی در خصوص تممهیدات اندیشیده شده برای حفظ سلامت انتخابات هم اظهار کرد: هزار و 500 نفر به عنوان دیدبان مردمی، برای پیشگیری از وقوع جرایم انتخاباتی در استان ساماندهی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش 73 تخلف انتخاباتی به دادگستری خراسان رضوی

گزارش 73 تخلف انتخاباتی به دادگستری خراسان رضوی