مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:352021-06-15سياسي

کاهش چشمگیر زمان قطعی برق در استان بوشهر


استاندار بوشهر با اشاره به کاهش چشمگیر زمان قطعی برق در استان بوشهر گفت: در سال 90 قطعی برق در استان بوشهر یکهزار و 23 دقیقه بود و امروز با تقویت زیرساخت ها این میزان به 226 دقیقه کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه لازمه جمهوریت بی شک داشتن حزب های قدرتمند است اظهار داشت: باید احزاب در کشور معنا پیدا کنند چرا که لازمه جمهوریت بی شک داشتن حزب های قدرتمند است تا با داشتن برنامه و معرفی چهره مورد نظر آنها جامعه گزینش کند.

استاندار بوشهر افزود: جمهوریت به معنی رای مردم و محتوای آن هم دین و اعتقادات مردم و سرلوحه آن نیز قرآن است وقتی قرار است در جامعه دینی ساختار با رای تعیین شود باید به اصول توجه و اخلاق، انصاف و عدالت فراموش نشود.

وی بیان کرد: در این شرایط حساس نمی شود هم اقدام به سیاه نمایی خدمات دولت و نظام کرد و هم مردم را به پای صندوق های کشاند، انتخابات ها نباید ما را به سمتی ببرد که انصاف و عدالت را زیر پا بگذاریم و زحمت های نیروی انسانی، کارشناسان، مدیران بخش تولید و بخش های مختلف اقتصادی که خالق این افتخارها بودند را نادیده گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش چشمگیر زمان قطعی برق در استان بوشهر

کاهش چشمگیر زمان قطعی برق در استان بوشهر