مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:252021-06-15اقتصادي

یکپارچه سازی تورهای گردشگری با هدف رونق گردشگری در پسا کرونا


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از راه اندازی سامانه یکپارچه سازی تورهای گردشگری با مشارکت شرکت کوله پشتی بلوط در سطح استان خبر داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان خبر داد: یکپارچه سازی تورهای گردشگری با هدف رونق گردشگری در پسا کرونا ایسنا/لرستان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از راه اندازی سامانه یکپارچه سازی تورهای گردشگری با مشارکت شرکت کوله پشتی بلوط در سطح استان خبر داد.

سید امین قاسمی امروز 25 خردادماه، اظهار کرد: این پلتفرم موجب برطرف کردن مشکلاتی از قبیل زمان بر بودن فرآیند ثبت نام، دریافتی ها، امکان استرداد، متمرکز کردن بیمه گردشگران و خدمات دیگر می شود و نیز با ارائه راهکارهای مؤثر، خدمات بهتر و راحت تری به آژانس های گردشگری و گردشگران ارائه می دهد.

وی با اشاره به اینکه به منظور جبران خسارت ناشی از کرونا تمام خدمات این پلتفرم برای آژانس های گردشگری رایگان است، عنوان کرد: این پلتفرم با بررسی کامل بازار طبق برنامه ریزی های انجام شده و ایده های نو سعی در ارتقا و رونق دوباره صنعت گردشگری در پسا کرونا دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان خاطرنشان کرد: شرکت کوله پشتی بلوط دارای مجوز فناوری از پارک علم و فناوری و نیز مجوز لازم کسب وکارهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکپارچه سازی تورهای گردشگری با هدف رونق گردشگری در پسا کرونا

یکپارچه سازی تورهای گردشگری با هدف رونق گردشگری در پسا کرونا