مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-15سياسي

احمد جباری: هم صدایی بین قوا با روی کارآمدن دولت قوی آیت الله رییسی میسر است


نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس گفت: با انتخاب آیت الله رییسی وضعیت کشور خوب و به یک ثبات اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی خواهیم رسید و هم صدایی بین قوا ایجاد خواهدشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، احمد جباری صبح امروز در جمع مسؤولان ستادهای مرکزی و مردمی آیت الله رییسی در شهرستان بندرلنگه اظهار داشت: ما در آستانه مهمترین برنامه سرنوشت ساز کشور هستیم که هم نقش داخلی و هم بین المللی دارد که این انتخابات با انتخابات های دیگر تفاوت هایی دارد.

وی ادامه داد: در تشییع شهید سلیمانی از اصولگرا گرفته تا اصلاح طلب و هر جناح و تفکرسیاسی همه آمدند چرا که خود شهید هم در زمان حیاتش به جناح بندی سیاسی اعتقادی نداشت و خود را متعلق به همه آحاد جامعه می دانست.

نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس یادآور شد: آقای رییسی هم شخصی است که امتحان خود را پس داده و در هیچ دایره سیاسی قرار ندارد اگر سری به ستادهای آقای رییسی بزنید افراد با تفکر اصلاح طلبی و اصولگرایی چه شیعه وچه سنی و دیگر مذاهب همه حضور دارند.

جباری گفت: جریان اهل سنت در دوره های گذشته از جناح اصلاح طلب در کاندیداتوری اعلام حمایت می کردند، اما در این دوره هم فراکسیون اهل سنت در مجلس و هم شورای روحانیت و علمای اهل سنت با صراحت از کاندیداتوری آیت الله رییسی اعلام حمایت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمد جباری: هم صدایی بین قوا با روی کارآمدن دولت قوی آیت الله رییسی میسر است

احمد جباری: هم صدایی بین قوا با روی کارآمدن دولت قوی آیت الله رییسی میسر است