مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:052021-06-15اقتصادي

افزایش 50 درصدی مصرف برق در فارس/مشارکت همه در مقابله با استخراج رمزارز


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اشاره به عوامل مختلف افزایش مصرف برق در بهار امسال، اعلام کرد که نسبت به سال گذشته شاهد تا 50 درصد افزایش مصرف برق در استان های فارس و بوشهر بوده ایم.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس با اشاره به عوامل مختلف افزایش مصرف برق در بهار امسال، اعلام کرد که نسبت به سال گذشته شاهد تا 50 درصد افزایش مصرف برق در استان های فارس و بوشهر بوده ایم.

احمدرضا خسروی سه شنبه 25 خرداد در دومین جلسه کارگروه استانی ساماندهی مراکز استخراج رمزارز فارس، خواستار همکاری و مشارکت گسترده کلیه دستگاه های اجرایی استان و همچنین شهروندان استان فارس در برخورد با مراکزغیرقانونی تولید رمزارز شد و گفت: امسال در فصل بهار شاهد گرمای بی سابقه بودیم که این موضوع در کنار سایر عوامل موجب افزایشی حدود 19 درصدی در مصرف برق کشور و افزایشی تا حدود 50 درصدی در مصرف برق استان های فارس و بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل شده است.

وی یکی از دلایل مهم افزایش مصرف انرژی برق در فارس را روشن شدن زود هنگام پمپ های کشاورزی اعلام و خاطرنشان کرد: از آنجا که بیش از 45 درصد انرژی برق استان فارس در بخش کشاورزی صرف می شود، روشن شدن زودهنگام پمپ های کشاورزی طی این ایام، سبب افزایش چشمگیر مصرف برق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی مصرف برق در فارس/مشارکت همه در مقابله با استخراج رمزارز

افزایش 50 درصدی مصرف برق در فارس/مشارکت همه در مقابله با استخراج رمزارز