مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 07:002021-06-15حوادث

قاتل بابک خرمدین به صحنه جرم بازگشت


بازسازی این صحنه قتل ها حدود سه ساعت طول کشید و اکبر خرمدین و همسرش چگونگی بیهوش کردن بابک و آرزو با خوراندن آب گوشت و کله پاچه آغشته به داروی بیهوشی را تشریح کردند سپس پدر بابک خرمدین نشان داد که در کجای خانه وقتی بابک نیمه بیهوش چهاردست و پا به سمت آشپزخانه .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از رکنا، پدر و مادر بابک خرمدین ساعت 11 صبح دیروز به مدت 3 ساعت در خانه شان چگونگی قتل بابک و قربانیان دیگر را بازسازی کردند.

اکبر خرمدین و همسرش صبح دیروز دوشنبه 24 خرداد ماه امسال بازسازی صحنه قتل بابک خرمدین را در حالی که تیم جنایی پلیس آگاهی تهران بازپرس ویژه قتل و تیم فیلمبرداری تشخیص هویت تهران آن ها را همراهی می کردند، انجام دادند.

خودروی ویژه انتقال بازداشتی های پلیس آگاهی تهران در برابر بلوک در شهرک اکباتان توقف کردند و در حالی که دقایقی قبل از حضور آن ها ماموران کلانتری اکباتان شرایط امنیتی را فراهم کرده بودند در آرامش و سکوت وارد بلوک شدند قبل از پیاده شدن پدر بابک خرمدین و مادرش از خودرو تیم جنایی به همراه مدیر ساختمان به طبقه خانه اکبر خرمدین رفتند.

در اولین اقدام آسانسور بلوک در این طبقه متوقف شد و سیستم آن به درخواست تیم جنایی قطع شد سپس مدیر ساختمان نگهبانان آن طبقه را ترک کردند دوربین های مداربسته آسانسور قطع شد و پدر و مادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل بابک خرمدین به صحنه جرم بازگشت

قاتل بابک خرمدین به صحنه جرم بازگشت