مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:502021-06-15سياسي

مشارکت بیش از 13 هزار مأمور انتظامی گیلان در انتخابات


فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به مشارکت 13 هزار و 500 مأمور این نیرو برای برقرارسی امنیت انتخابات در استان، گفت: از این تعداد 10 هزار مأمور در شعب اخذ رأی حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عزیزاله ملکی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با بیان اینکه انتخابات 28 خرداد ماه برای نظام از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: حضور همه ایرانیان پای صندوق های رأی بسیار مهم بوده زیرا استکبار به دنبال کاهش مشارکت ها است.

وی با اشاره به نقش نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته تمام اقدامات جهت برگزاری انتخابات روز جمعه پیش بینی شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

فرمانده انتظامی گیلان در ادامه با بیان اینکه برقراری امنیت انتخابات با نیروی انتظامی است، اضافه کرد: همیشه عده ای تلاش کرده اند تا اقداماتی خلاف قانون همانند خرید و فروش آرا انجام دهند و سلامت انتخابات خدشه دار کنند که به همین منظور 24 جلسه درون و بیرون سازمانی برگزار شده و تأمین امنیت انتخابات به عهده نیروی انتظامی با همکاری سپاه و بسیج گذاشته شده است.

وی با اشاره به پیش بینی سه هزار و 394 شعبه اخذ رأی از سوی ستاد انتخابات استان گیلان، افزود: از این تعداد دو هزار و 814 صندوق ثابت و مابقی سیار هستند که باید امنیت این صندوق ها برای ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از 13 هزار مأمور انتظامی گیلان در انتخابات

مشارکت بیش از 13 هزار مأمور انتظامی گیلان در انتخابات