مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-15سياسي

تعطیلی 51 واحد صنفی متخلف بهداشتی در شهرستان بندرعباس


مسئول سلامت محیط مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس گفت: در راستای تشدید بازرسی ها از 15 لغایت 21 خردادماه، تعداد هزار و 656 مورد بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی توسط 23 تیم بازرسی حضور فعال بر وضعیت بهداشتی و اجرای پروتکل های بهداشتی اصناف سطح شهرستان انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد رضا زارعی با تاکید بر توجه به اهمیت سلامت مردم، افزود: طی هفته گذشته با بازرسی های انجام شده از اماکن و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، تعداد 229 مورد منجر به صدور اخطاریه و 51 مورد متخلف با هماهنگی قضایی پلمپ شد.

وی با بیان اینکه بازرسین سلامت محیط این مرکز بر تعداد 34 حوزه امتحانی (23حوزه پایه هفتم و 11حوزه پایه دهم) تیزهوشان شهرستان بندرعباس؛ قبل، حین و بعد از برگزاری امتحان نظارت داشتند عنوان کرد: در این مدت بر اجرای پروتکل های بهداشتی نیز نظارت مستمر صورت گرفت.

مسؤول سلامت محیط مرکز بهداشت بندرعباس خاطر نشان کرد: همواره تمام سعی و تلاش خود را برای حفظ سلامت جامعه به کار گرفته ایم و امیدواریم همشهریان عزیز نیز ما را در این راستا یاری و موارد تخلف را از طریق شماره تلفن 190 و 3118 سامانه پاسخگویی شکایت های بهداشتی وزارت بهداشت اطلاع داده تا در اسرع وقت رسیدگی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی 51 واحد صنفی متخلف بهداشتی در شهرستان بندرعباس

تعطیلی 51 واحد صنفی متخلف بهداشتی در شهرستان بندرعباس