مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-15اقتصادي

افتتاح جدیدترین مرکزداده آسیاتک؛ دیتاسنتر میرعماد


شرکت انتقال داده های آسیاتک، دارای پرظرفیت ترین و بزرگترین مرکزداده محتوایی در کشور است که برترین خدمات حوزه میزبانی و سرور اختصاصی را در مجموعه مراکز داده خود ارائه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی، بر همین اساس و جهت افزایش بیش از پیش ظرفیت مراکز داده و گسترش خدمات دهی آسیاتک در این حوزه، جدیدترین دیتاسنتر آسیاتک نام مرکز داده میرعماد افتتاح گردید.

شرکت انتقال داده های آسیاتک از سال 1392 تا کنون، با هدف همراهی با شبکه ملی اطلاعات و سیاست های کلان کشور، ضمن ایجاد و توسعه دیتاسنترهای قدرتمند و متناسب با به روزترین استانداردهای جهانی و سایر زیرساختهای ارتباطی مورد نیاز، اقدام به میزبانی بیشترین حجم محتوای داخلی و تامین نیازهای سازمان های دولتی و شرکت ها خصوصی در این حوزه نموده است.

عقد قراردادهای مشارکتی با سازمانهای فناوری اطلاعات به منظور حمایت از استارت آپ ها، عقد قرارداد با ساترا در خصوص میزبانی محتوای صوتی و تصویری، مشارکت در پروژه ملی ابر ایران با بهره گیری از دیتاسنترهای شیراز و تبریز، مشهد، همدان و قم آسیاتک را به اصلی ترین و امن ترین قطب صنعت میزبانی محتوا و ارائه خدمات دیتاسنتری در کشور تبدیل کرده است و پیرو سیاست های مبتنی بر گسترش خدمات دهی به مشتریان ویژه خود اقدام به افتتاح مرکز داده میرعماد کرده است تا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح جدیدترین مرکزداده آسیاتک؛ دیتاسنتر میرعماد

افتتاح جدیدترین مرکزداده آسیاتک؛ دیتاسنتر میرعماد