مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:452021-06-15سياسي

راهداران در صورت جان باختن حین مأموریت، شهید خدمت محسوب می شوند


سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای طرحی به دولت پیشنهاد داده که با تصویب آن، راهداران در صورت از دست دادن جانشان در حین مأموریت، شهید راه خدمت به شمار خواهند آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازطرحی را به دولت پیشنهاد داد که در صورت تصویب، راهداران خدومی که مستقیماً درگیر عملیات نگهداری و خدمت رسانی در جاده ها هستند، در صورت فوت در حین فعالیت، شهید راه خدمت قلمداد خواهند شد.

عباسعلی بنی اسدی معاون توسعه مدیریت و منابع این سازمان با بیان این مطلب که این اقدام به منظور حمایت های مادی و معنوی از خانواده های این قشر زحمتکش در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: با عنایت به این که مطابق تبصره 1 ماده 4 قانون اصلاح اساسنامه بنیاد شهید و تبصره ذیل ماده یک قانون جامع خدمت رسانی به ایثارگران، تعیین مصادیق عملی شهید، مفقودالاثر، جانباز آزاده و اسیر در چارچوب و قوانین نیروهای مسلح کل نیروهای مسلح تهیه و به تصویب هیأت وزیران می رسد.

وی افزود: لذا از آنجایی که سالیانه تعدادی از عوامل خدوم راهداری در حین عملیات راهداری و خدمت به مردم جان شیرین خود را از دست می دهند و خانواده های آنها فاقد هرگونه پشتوانه معنوی و مادی می شوند و دولت و به صورت خاص سازمان متبوع هیچ گونه مجوزی جهت حمایت از آنها ندارد، لذا برای حمایت از خانواده های این قبیل همکاران خدمتگزار پیشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداران در صورت جان باختن حین مأموریت، شهید خدمت محسوب می شوند

راهداران در صورت جان باختن حین مأموریت، شهید خدمت محسوب می شوند