مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:402021-06-15سياسي

مشکلات با حضور مردم در انتخابات حل می شود


نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه و دیدگاه مقام معظم رهبری این است که مسائل و مشکلات با دست های خود مردم و با حضورشان در انتخابات حل می شود.

- ایسنا/لرستان نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه و دیدگاه مقام معظم رهبری این است که مسائل و مشکلات با دست های خود مردم و با حضورشان در انتخابات حل می شود.

سیدحمیدرضا کاظمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شرایطی که الان در آن قرار داریم و شرایط فعلی دنیا و مسائل و مشکلاتی که ملت ایران دارند، این مسائل و مشکلات به دست ملت و حضور آن ها در صحنه برای تعیین سرنوشت خودشان حل می شود، بنابراین مردم باید در انتخابات حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه مردم با حضور چشمگیر در انتخابات در تحقق توقعاتی که مقام معظم رهبری دارند کوشا باشند، عنوان کرد: نگاه و دیدگاه مقام معظم رهبری این است که این مسائل و مشکلات با دست های خود مردم و با حضورشان در انتخابات حل می شود.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار می رود همه مردم مانند ادوار گذشته که در زمان های حساس به صحنه آمدند و با درایت و تدبیر انتخاب کردند، امروز نیز که حضورشان کارساز است و می تواند به مسئولین کمک کند، در صحنه حضور داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات با حضور مردم در انتخابات حل می شود

مشکلات با حضور مردم در انتخابات حل می شود