مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-15سياسي

سوم خرداد دیگری در راه است


28 خرداد را به میدان تولید قدرت برای ساختن ایران قوی تبدیل کرده، با مشارکت در انتخابات به فتح بزرگی در تراز فتح خرمشهر دست خواهد یافت و جهانیان را شگفت زده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، دکتر یدالله جوانی طی یادداشتی در هفته نامه صبح صادق نوشت: اگر در دوران دفاع مقدس، رزمندگان سپاه اسلام، با عملیات بیت المقدس و آزادسازی خونین شهر، سوم خرداد 1361 را به یک روز تاریخی تبدیل کرده و این روز در ادبیات انقلاب اسلامی روز فتح و پیروزی است؛ بدون تردید در 28 خرداد 1400، بار دیگر حماسه سوم خرداد از سوی ملت ایران به اقتضای شرایط زمانی تکرار خواهد شد.

رژیم بعث عراق پس از اشغال خرمشهر و ناتوانی در تداوم پیشروی در عمق خاک ایران، خرمشهر را به یک دژ تسخیرناپذیر تبدیل کرد.

تلقی و تصور صدام و حامیان او، چنین بود که تنها راه دست یابی ایرانیان برای بازپس گیری خرمشهر، میز مذاکره و دادن امتیازات بزرگ به متجاوزان خواهد بود.

براساس همین تصورات بود که صدام، با صراحت اعلام کرد که اگر ایرانیان موفق به بازپس گیری خرمشهر از طریق نظامی شوند، من کلید بصره را به آنان خواهم داد؛ اما در پرتو مجاهدت های خالصانه رزمندگان اسلام و برخورداری آنان از نصرت الهی، در اوج ناباوری جهانیان و به ویژه کارشناسان نظامی، خرمشهر آزاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوم خرداد دیگری در راه است

سوم خرداد دیگری در راه است