مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 06:052021-06-15سياسي

به رییس جمهوری نیاز داریم که تیم قوی اقتصادی داشته باشد


نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه به رییس جمهوری نیاز داریم که تیم قوی اقتصادی داشته باشد و این شخص باید بتواند برنامه هایش را اجرایی کند، - ایسنا/همدان نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه به رییس جمهوری نیاز داریم که تیم قوی اقتصادی داشته باشد و این شخص باید بتواند برنامه هایش را اجرایی کند، گفت: کاندیدای اصلح باید برای ضرورت اجتماعی که مسئله اقتصاد و معیشت است، برنامه داشته باشد اما برنامه هایی که قابل اجرا باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مردم گله مندی هایی دارند که درست و به حق است، افزود: مسئله گرانی ها، تورم، ضعف هایی که گاهی اوقات در مدیریت دیده شد و بعضی بی تدبیری هایی که در چند ماهه اخیر شاهدش بودیم، انگیزه ها را تحت تأثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: با عدم مشارکت در انتخابات چه مشکل و معضلی از جامعه حل می شود؟ اگر مردم در انتخابات مشارکت نکنند مشکلات اقتصادی حل می شود؟ به هر حال انتخابات به صورت قانونی در کشور برگزار و یک دولت انتخاب می شود ولو با سرمایه اجتماعی کمتر اما آیا با قهر کردن مشکلات جامعه حل می شود؟ وضعیت اقتصادی باید حل شود شعبانی موثقی تصریح کرد: آنچه برای همه مردم از نظر منطقی مهم است این است که معضلات باید حل شود و وضع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به رییس جمهوری نیاز داریم که تیم قوی اقتصادی داشته باشد

به رییس جمهوری نیاز داریم که تیم قوی اقتصادی داشته باشد