مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:502021-06-15اقتصادي

بهسازی آزاد راه زنجان – تبریز در انتظار اعتبار 100 میلیارد تومانی


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بهسازی آزادراه زنجان – تبریز در انتظار اعتبار 100 میلیارد تومانی است.

- ایسنا/زنجان معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: بهسازی آزادراه زنجان – تبریز در انتظار اعتبار 100 میلیارد تومانی است.

جواد یوسفی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای بهسازی آزادراه زنجان – تبریز قراردادی به ارزش 100 میلیارد تومان با پیمانکاران منعقد شده است که البته تأمین این اعتبار مشکلاتی دارد و امیدواریم با برطرف شدن این موارد، دستور اجرا صادر شود.

وی با اشاره به اینکه این محور از زمان افتتاح مشکلاتی از جمله افتادگی پل ها و نشست داشت که موجب ناهمواری راه شده بود، عنوان کرد: در سال های گذشته این مشکل به شکل مقطعی با لکه گیری برطرف می شد، اما در حال حاضر لازم است که روکش این محور تجدید شود تا ناهمواری ها از بین برود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه تنوعی از کارها در محور زنجان – تبریز در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: بعضی از نقاط نیاز به روکش و آسفالت، اصلاح مسیر، پر کردن گودی ها و سایر موارد دارد.

تأمین روشنایی هم به مناقصه گذاشته شده که البته به اعتبار زیادی نیاز دارد و در صورت موافقت تامین روشنایی و نصب نیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی آزاد راه زنجان – تبریز در انتظار اعتبار 100 میلیارد تومانی

بهسازی آزاد راه زنجان – تبریز در انتظار اعتبار 100 میلیارد تومانی