مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:302021-06-15اقتصادي

شرایط پرداخت مالیات مقطوع دریافت کنندگان سکه در سال 99 اعلام شد


مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان شرایط و جزییات پرداخت مالیات مقطوع دریافت کنندگان سکه در سال 1399 را تشریح کرد.

- ایسنا/کرمان مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان شرایط و جزییات پرداخت مالیات مقطوع دریافت کنندگان سکه در سال 1399 را تشریح کرد.

محمد سلمانی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی تبصره ماده 100 قانون مالیات‏های مستقیم اظهار کرد: تمامی اشخاص حقیقی خریدار سکه از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران که در سال 99 نسبت به دریافت حداکثر 155 قطعه سکه اقدام کرده اند، تا پایان خردادماه مهلت دارند از تسهیلات مالیات مقطوع برخوردار شوند.

وی در ادامه با بیان اینکه این گروه از خریداران سکه از نگهداری اسناد و مدارک موضوع قانون مزبور و تسلیم اظهارنامه مالیاتی معاف هستند، تصریح کرد: با استناد به قسمت اخیر تبصره ماده 100 قانون مالیات‏های مستقیم اصلاحی مصوب 1394، مالیات اشخاص موضوع این گروه از مودیان که اظهارنامه مالیاتی خود را در موعد مقررتسلیم نمایند، براساس رسیدگی به اسناد و مدارک ارائه شده تعیین خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان کرمان، سلمانی افزود: براساس دستورالعمل های ابلاغی، خریداران سکه مکلفند با مراجعه به سامانه عملیات الکترونیک مودیان مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی my.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط پرداخت مالیات مقطوع دریافت کنندگان سکه در سال 99 اعلام شد

شرایط پرداخت مالیات مقطوع دریافت کنندگان سکه در سال 99 اعلام شد