مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:252021-06-15سياسي

شهریاری: آیت الله رییسی در کابینه خود از همه اقوام استفاده می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حسینعلی شهریاری امروز در همایش وحدت اقوام شرق گلستان در مصلی امام جعفر صادق (ع) گنبدکاووس اظهار کرد: دولت ناکارآمد روحانی ادعا داشت اقتصاد کشور را ظرف مدت 100 روز مدیریت کرده و با تصویب برجام هم چرخ اقتصاد مردم و هم چرخ سانتریفوژ را خواهد چرخاند.

وی تصریح کرد: علیرغم تاکید رهبر مبنی بر اینکه به مذاکرات دلخوش نباشید این دولت توجهی نکرد و خودسرانه به امید آمریکا جنایتکار بود تا مشکلات کشور را حل کند، آمریکایی که در کشورهای سوریه، لبنان، عراق و غیره جنایت های بی شماری کرده و داعش را تشکیل داد تا به جان دختران، زنان، مردان و همه مسلمانان شیعه و سنی بیفتد.

* دولت فعلی به جای اتکا به مردم متکی به کدخدایی مانند آمریکا بود نماینده مردم زاهدان در آن را برنگرداند و آن مقدار کمی که به کشور برگشت با ارز 20 تا 30 هزار تومانی بود.

منشاء اصلی جلوگیری از فساد در قوه مجریه است رییس خیرین سلامت کشور ابراز کرد: متاسفانه در این دولت سلطان سکه ها درست شد و بسیاری از منابع ملی، ارزی و طلا کشور توسط این خیانتکاران به به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته و وی توانست 90 هزار میلیارد تومان از بودجه دولت را از گلوی رانت خواران، فسادگران و زمین خواران در آورده و به بیت المال و خزانه دولت برگرداند، آقای رییسی مبارز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریاری: آیت الله رییسی در کابینه خود از همه اقوام استفاده می کند

شهریاری: آیت الله رییسی در کابینه خود از همه اقوام استفاده می کند