مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:052021-06-15دانش

مسئول جدید واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج معرفی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه تکریم جانشین خواهر جدید بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با حضور مسئول بسیج دانشجویی گیلویه وبویراحمد سید مسعود پرهیزگار، - جلسه تکریم جانشین خواهر جدید بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج در دانشگاه جامع مرکز استان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه تکریم جانشین خواهر جدید بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج با حضور مسئول بسیج دانشجویی گیلویه وبویراحمد سید مسعود پرهیزگار، عابد مسئول دفتر نهادرهبری در دانشگاه و رضا دهبانی پور معاون فرهنگی دانشگاه، همچنین جمعی از خواهران وبرادران بسیجی در دانشگاه جامع مرکز استان برگزار شد.

سید مسعود پرهیزگار، مسئول بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست بیان کرد: در این روز که مصادف با روز دختر و ولادت حضرت معصومه است، این مناسبت پر برکت را غنیمت شمردیم و امیدواریم که به برکت ولادت حضرت معصومه (س) در این مسیر ما را همراهی کنید.

پرهیزگار تصریح کرد: نگاه ما همانند نگاه اسلام به زنان است و نگاه جنسیتی نیست، نیمی از بدنه بسیج ما را خواهران تشکیل می دهند، ما وظیفه داریم، به اندازه ای که شایسته آنان است به آن ها مسئولیت بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئول جدید واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج معرفی شد

مسئول جدید واحد خواهران بسیج دانشجویی دانشگاه یاسوج معرفی شد