مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-15سياسي

‍ مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا کرمانشاه افتتاح شد


مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا کرمانشاه به منظور تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به شهروندان افتتاح شد.

- ‍ مرکز "فوریت های سایبری" پلیس فتا کرمانشاه افتتاح شد ایسنا/کرمانشاه مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا کرمانشاه به منظور تسهیل و تسریع در خدمات رسانی به شهروندان افتتاح شد.

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی کرمانشاه در حاشیه افتتاح این مرکز اظهار کرد: با توجه به کثرت و روند افزایشی وقوع جرائم در فضای مجازی و مطالبه مردم برای رسیدگی به شکایات و درخواست های آنان، مرکز فوریت های سایبری افتتاح شد.

وی افزود: این مرکز بصورت 24 ساعته فعال بوده و کارشناسان پلیس فتا با حضور در آن پاسخگوی نیازها و مطالبات شهروندان در حوزه فضای مجازی شامل ارشاد، هدایت و راهنمایی و اجرای عملیات خواهند بود.

جاویدان تصریح کرد: مردم با مراجعه به سایت پلیس فتا و یا تماس با شماره 21823178 می توانند با مرکز فوریت های سایبری ارتباط برقرار کرده و به بیان مشکلات و نیازمندی های خود در فضای مجازی بپردازند.

رییس پلیس استان کرمانشاه راه اندازی این مرکز را موجب تسریع در خدمات رسانی به مردم و پیشگیری و کشف سریعتر جرائم دانست و گفت: در گذشته و با توجه به روندی که افراد برای احقاق حقوق خود باید طی می کردند ممکن بود مجرمان راه فراری پیدا کنند، اما با این مرکز سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا کرمانشاه افتتاح شد

‍ مرکز فوریت های سایبری پلیس فتا کرمانشاه افتتاح شد