مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 05:002021-06-15سياسي

شهردار تهران در مسیر توسعه سمن سراها کارشکنی می کند


عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نقش سمن سراها هم ردیف فرهنگسراها ایفا است، گفت: اما متاسفانه توسعه آن با برخی تنگ نظری ها و اقداماتی عجیب از سوی شهرداری تهران روبه رو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت نظری، رییس ستاد توان افزایی و حمایت از فعالیت سازمان های مردم نهاد شهر تهران در تذکری پیرامون سنگ اندازی ها در مسیر کمک به جامعه مدنی و توسعه سمن سراها خطاب به شهردار تهران گفت: حتماً می دانید که در این دوره، سمن سراها برای اولین بار در تاریخ مدیریت شهری ایجاد شده و می تواند در حوزه فعالیت های مدنی شهر تهران، نقشی هم ردیف فرهنگسراها ایفا کند و ماندگار شود.

اما متأسفانه توسعه آن با برخی تنگ نظری ها و اقداماتی عجیب از سوی شهرداری تهران روبه رو شده است.

وی ادامه داد: لازم است توضیح دهم که سمن سراها فضایی اشتراکی است که در هر منطقه از شهر تهران، به سازمان های مردم نهاد اختصاص داده می شود و می تواند بسیاری از مشکلات فعالان مدنی و سازمان های مردم نهاد را در تأمین محل فعالیت و برگزاری رویدادها حل و فصل کند.

نظری اظهار داشت: ستاد سمن ها به استناد مصوبه تشکیل خود برای حل این مشکل اقدام به تدوین برنامه راه اندازی سمن سراها در مناطق 22 گانه کرد که از میان املاک در اختیار شهرداری تهران که بدون استفاده هستند و املاکی که باز پس گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تهران در مسیر توسعه سمن سراها کارشکنی می کند

شهردار تهران در مسیر توسعه سمن سراها کارشکنی می کند