مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-15اقتصادي

بی صداقتی دولت با مردم در ماجرای گران کردن بنزین


در ماجرای گرانی بنزین شاهد بی صداقتی دولت با مردم بودیم که با یک تصمیم پنهانی دولت مردم به یکباره با افزایش قیمت بنزین مواجه شدند.

- در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به افزایش قیمت بنزین در آبان 98 گفت: اگرچه مجلس در مصوبه اختیار افزایش قیمت بنزین را به دولت داد اما باید برای این کار زمینه سازی لازم انجام شود و جامعه آمادگی لازم را برای این موضوع داشته باشد.

وی افزود: افزایش قیمت بنزین در آبان 98 بسیار نابهنگام بود و جامعه آمادگی پذیرش آن را نداشت و از سوی دیگر دولت با یک تصمیم پنهانی اقدام به این کار کرد.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: دودوزه بازی دولت در ماجرای افزایش قیمت بنزین در آبان 98 نشان دهنده بی صداقی دولت با مردم است که با یک تصمیم پنهانی اقدام به این کار کردند.

نوروزی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تمام تصمیم ها در بحث گرانی بنزین در دولت اتخاذ و برنامه ریزی ها در این زمینه انجام شده ما می بینیم که آقای رییس جمهور عنوان می کند که خودش هم روز صبح جمعه متوجه افزایش قیمت بنزین شده که این نوع رفتار با مردم واقعاً درست نیست.

وی افزود: گرانی بنزین تصمیم خود دولت بوده و برنامه ریزی ها در  این باره در خود دولت انجام شده و تنهات موضوع در سران سه قوه مطرح شده است و اینگونه نبود که تصمیم اتخاذ شده تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی صداقتی دولت با مردم در ماجرای گران کردن بنزین

بی صداقتی دولت با مردم در ماجرای گران کردن بنزین