مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:352021-06-15اقتصادي

22 هزار نفر در سیستان وبلوچستان در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند


مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ثبت نام 22 هزار نفر از شهروندان این استان در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان از ثبت نام 22 هزار نفر از شهروندان این استان در طرح اقدام ملی مسکن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عطاالله اکبری اظهارکرد: طرح اقدام ملی مسکن توسط دولت با هدف افزایش تولید مسکن و پاسخ به نیاز جامعه و برای خانه دار کردن افراد واجد شرایط عملیاتی شد و پیش بینی می شود اجرای کامل آن در بلندمدت، تغییراتی را در بازار مسکن ایجاد کند و دریچه امیدی برای نیازمندان این بخش بگشاید.

وی ادامه داد: از مجموع ثبت نام کنندگان در طرح اقدام ملی مسکن حدود 7500 نفر واجد شرایط شناخته شدند که در این بین 5200 نفر پول واریز کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده در شهرستان زاهدان زمین ها پیش بینی شده برای این طرح در قالب تعاونی مسکن واگذار و در حال احداث می باشد اما در شهرستان های سراوان، زابل و خاش احداث واحدهای مسکونی به صورت گروه های خانواری در دستور کار قرار گرفته است.

اکبری از پیشرفت مطلوب اقدام ملی مسکن در سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: عمده پروژه های مسکن در استان در حال احداث است بطوری که برخی بعد از دریافت پرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

22 هزار نفر در سیستان وبلوچستان در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند

22 هزار نفر در سیستان وبلوچستان در طرح ملی مسکن ثبت نام کردند