مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:302021-06-15اجتماعي

دانش آموزان تابستانِ کرونایی خود را چگونه بگذرانند؟


یک کارشناس ارشد علوم تربیتی از خانواده ها خواست، حتما برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستانِ کرونایی امسال برنامه داشته باشند.

- ایسنا/کرمانشاه یک کارشناس ارشد علوم تربیتی از خانواده ها خواست، حتما برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در تابستانِ کرونایی امسال برنامه داشته باشند.

جهانگیر مرادی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه برنامه ریزی خانواده ها برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به ویژه در تابستان کرونایی امسال ضروری است، گفت: عدم برنامه ریزی در این خصوص سبب می شود تا بخش زیادی از زمان اوقات فراغت دانش آموزان به بطالت بگذرد.

این کارشناس علوم تربیتی ادامه داد: بی برنامگی دانش آموزان در ایام تابستان می تواند زمینه های بگو مگو و حتی درگیری بین فرزندان و والدین را بوجود آورد، زیرا فرد به دلیل بی برنامگی مورد سرزنش والدینش قرار گرفته و همین مسئله سبب بروز اختلاف بین والدین و فرزندان می شود.

مرادی تابستان را اوج بیکاری دانش آموزان دانست و گفت: دانش آموزان در ایام تابستان اوقات فراغت بیشتری دارند که باید برای سرگرم کردن آنها برنامه ریزی کنیم.

مرادی یادآوری کرد: اگر خانواده ها برای اوقات فراغت فرزندانشان برنامه ریزی نکنند، نقش گروه همسالان و بیرون از خانواده در این مورد پررنگ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان تابستانِ کرونایی خود را چگونه بگذرانند؟

دانش آموزان تابستانِ کرونایی خود را چگونه بگذرانند؟