مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-15اقتصادي

15 پروژه صنعت آب و برق امروز در یزد بهره برداری می شود


وزیر نیرو امروز به استان یزد سفر کرده و در این سفر از 15 پروژه صنعت آب و برق بهره برداری و شش پروژه را بهره برداری می کند.

- ، رضا اردکانیان صبح سه شنبه برای افتتاح و بهره برداری 21 پروژه صنعت آب و برق با اعتبار 6,405 میلیارد تومان وارد استان یزد شد و این طرح ها را در قالب یازدهمین پویش هرهفته الف – ب ایران بهره برداری می کند.

از 21 پروژه صنعت آب و برق در استان یزد، 15 پروژه با سرمایه گذاری 676 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد و عملیات اجرایی 6 پروژه صنعت آب و فاضلاب نیز با اعتبار 5,729 میلیارد تومان آغاز خواهد شد.

پروژه آبرسانی به 70 روستا در استان یزد و پروژه تصفیه خانه و تاسیسات جمع آوری و انتقال فاضلاب و آب شیرین کن بافق از جمله این طرح هاست.

چهار مخزن بتنی در مجموع به ظرفیت 45 هزار مترمکعب و هفت پروژه توسعه و بهسازی شبکه آب در شهرهای هرات، میبد، اردکان و بافق نیز امروز افتتاح می شود.

همچنین برق رسانی به روستای پتکستان از توابع شهرستان اردکان و تصفیه خانه فاضلاب روستای اسلامیه از توابع شهرستان تفت در امروز به بهره ‎برداری می رسد.

در یازدهمین پویش هرهفته الف ب ایران عملیات اجرایی 6 پروژه بزرگ رینگ آبرسانی، ایستگاه پمپاژ و تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد آغاز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 پروژه صنعت آب و برق امروز در یزد بهره برداری می شود

15 پروژه صنعت آب و برق امروز در یزد بهره برداری می شود