مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-15سياسي

راز میلیونی شدن تیراژ کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» از زبان نویسنده این اثر


نویسنده پرتیراژترین کتاب امام رضایی گفت: تعمد داشتم که روان و ساده بنویسم تا برای مخاطبم قابل فهم باشد تلاشم این بود این کتاب بتواند با سلایق مختلف ارتباط برقرار کند بالاخره همه ما با هر سلیقه ای به حضرت علاقه داریم و من به دنبال آن بودم کتاب جوری نگارش .

- حجت الاسلام مهدی غلامعلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: سعی کردم در کتاب امام رضا (ع) و زندگی سبک زندگی رضوی را در چارچوبی ساده و روان بیان کنم.

نویسنده پرتیراژترین کتاب امام رضایی عنوان کرد: سیره زندگی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) پیش از این هم بارها در آثار نویسندگان و عالمان دینی به صورت مستقل و یا در مجموعه سیره ائمه اطهار(ع) موضوع کتاب ها و پژوهش های گوناگون بوده است.

وی عنوان کرد: امام رضا (ع) و زندگی؛ کتابی برای حیات امروز ما و از سال 94 تاکنون یک میلیون تیراژ داشته است.

غلامعلی با بیان اینکه بهترین الگو برای زندگی اسلامی، پیامبر خدا(ص) و پس از ایشان ائمه معصومین(ع) هستند، متذکر شد: در کتاب امام رضا (ع) و زندگی ضمن معرفی و تبیین سبک زندگی رضوی و همچنین همراهی و سیری در سیره زندگی هشتمین حجت خدا، نسبت به شیوه زندگانی خاندان پیامبر(ص) و اهل ایمان معرفت افزایی می شود، در این اثر گزیده ای از روایاتی بیان شده که بازگوکننده شیوه رفتاری اهل بیت(ع) و به ویژه امام هشتم(


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز میلیونی شدن تیراژ کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» از زبان نویسنده این اثر

راز میلیونی شدن تیراژ کتاب «امام رضا(ع) و زندگی» از زبان نویسنده این اثر