مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-15سياسي

وجود 3500 شعبه اخذ رای در فارس/ افزایش 20 درصد صندوق های رای


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس گفت: بیش از سه هزار و 500 شعبه اخذ رای با حدود 13 هزار نفر ناظر در استان فارس فعال خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد عباس زاده صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: در 36 شهرستان و 58 بخش استان فارس، بیش از سه هزار و 500 شعبه اخذ رأی وجود دارد که شبکه نظارتی که به این شعب نظارت دارد، بیش از 13 هزار نفر خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از عواملی که موجب سلامت و صحت انتخابات می شود شبکه نظارت بر انتخابات است که این شبکه از وزارت کشور آغاز و تا شعبه اخذ ادامه خواهد داشت.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان فارس با اشاره به اینکه اعلام صحت انتخابات هر شعبه، تعداد آرای هر شعبه و تأیید آن همه بر عهده هیئت نظارت است و مجموع آن را این شبکه نظارت بر عهده دارد تا بتواند صحت انتخابات را تأیید کند، افزود: آموزش های مختلف برای افراد این شبکه در نظر گرفته ایم و انجام می دهیم.

حجت الاسلام عباس زاده در ادامه متذکر شد: هیأت نظارت به عنوان تأیید کننده شمارش آرا در صندوق های اخذ رأی در استان فارس به پنج منطقه تقسیم بندی شده اند و آخرین قوانین نیز برای آنان تشریح شده و می توان گفت که 36 شهرستان استان فارس به 58 منطقه تقسیم و سه هزار و 500 شعبه اخذ رأی نیز در استان وجود خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 3500 شعبه اخذ رای در فارس/ افزایش 20 درصد صندوق های رای

وجود 3500 شعبه اخذ رای در فارس/ افزایش 20 درصد صندوق های رای