مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:252021-06-15سياسي

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم از آخرین تمهیدات انتخابات در استان قم گفت


معاون امنیتی سیاسی استانداری قم از تلاش 9 ماهه استانداری قم برای فراهم کردن شرایط حضور با شکوه مردم قم در 28 خرداد خبر داد.

- ایسنا/قم معاون امنیتی سیاسی استانداری قم از تلاش 9 ماهه استانداری قم برای فراهم کردن شرایط حضور با شکوه مردم قم در 28 خرداد خبر داد.

بیژن سلیمان پور، معاون امنیتی سیاسی استانداری قم، در گفت وگو با ایسنا ضمن تبریک دهه کرامت عنوان کرد: در نگاه اول در نظر برخی از افراد فعالیت ها و هماهنگی پیرامون انتخابات ­5_6 روز قبل از انتخابات آغاز می شود؛ اما در حقیقت انتخابات به همان اندازه که به عنوان یک رویداد مهم، خطیر و سرنوشت ساز در نظام سیاسی ایران اهمیت دارد ازنظر اجرایی نیز زمان، نیرو و انرژی بیشتری نیاز دارد و حداقل 9 ماه قبل از روز اخذ رأی این فرآیندها شروع می شود.

وی بابیان اینکه از نیمه دوم سال گذشته ستاد انتخابات استان تشکیل و جلسات آن برگزار شد، اظهار کرد: در ماه های نخست بیشتر فعالیت های ستاد انتخابات مربوط به مرور انتخابات ادوار گذشته، بررسی نقاط ضعف و قدرت، احصا آسیب پذیری ها، متناسب سازی اقدامات با شرایط حاکم بر زمان انتخابات است که در این زمینه کارهای بسیاری خوبی انجام شده است.

معاون امنیتی سیاسی استانداری قم ادامه داد: با توجه به اینکه دومین سالی است که در شرایط شیوع کرونا انتخابات برگزار می شود،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم از آخرین تمهیدات انتخابات در استان قم گفت

معاون سیاسی امنیتی استانداری قم از آخرین تمهیدات انتخابات در استان قم گفت