مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-15سياسي

1363 شعبه اخذ رای از ساعت 7 صبح جمعه 28 خرداد آماده رای گیری هستند


استاندار البرز با اشاره به اینکه در شعب اخذ رای، شیوه نامه های بهداشتی به جد رعایت می شود، گفت: هزار و 363 شعب اخذ رای در البرز از ساعت 7 صبح جمعه 28 خرداد ماه 1400 آماده اخذ رای از مردم هستند و امید است مردم در ساعات اولیه روز به شعب مراجعه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، در بازدید از سایت تجمیع آرا استان که صبح امروز صورت گرفت، با بیان اینکه کمتر از 3 روز دیگر تا انتخابات 1400 مانده است، گفت: شهرستان کرج به دلیل تراکم بالای جمعیت بیشترین تعداد صندوق و شعب اخذ رای را دارد.

استاندار البرز ادامه داد: با تمام توان و بسیج مجموعه استان، تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات پیش رو اندیشیده شد و تمامی روند این رویداد مهم و سرنوشت ساز به صورت مستمر مورد بازدید و رصد قرار می گیرد.

شهبازی گفت: برای سنجش میزان آمادگی استان برای برگزاری انتخابات در روز 28 خرداد ماه، مانور هایی نیز برگزار شده تا نقاط ضعف احتمالی شناسایی و رفع شود.

وی افزود: استقبال پرشور داوطلبان عضویت در شوراهای شهر و روستا در البرز حاکی از حضور پرشور مردم در تعیین سرنوشت روستا، شهر و کشورشان است.

استاندار البرز اضافه کرد: مردم حق شناس ایران اسلامی همواره حافظ آرمان های انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا بوده اند و با مشارکت خود بار دیگر ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1363 شعبه اخذ رای از ساعت 7 صبح جمعه 28 خرداد آماده رای گیری هستند

1363 شعبه اخذ رای از ساعت 7 صبح جمعه 28 خرداد آماده رای گیری هستند