مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 04:202021-06-15سياسي

بخشنامه «ضرورت حضور شهرداران در جلسات شورای آموزش وپرورش»


از سوی رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، بخشنامه «ضرورت حضور شهرداران در جلسات شورای آموزش وپرورش»، به ادارات کل آموزش وپرورش استان ها ابلاغ شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، به منظور فراهم کردن زمینه حضور فعال و منظم شهرداران در جلسات شورای آموزش وپرورش، بخشنامه ضرورت حضور شهرداران در جلسات شورای آموزش وپرورش ، از سوی رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی، به ادارات کل آموزش وپرورش استان ها ابلاغ شد.

در این بخشنامه آمده است: هدف از قانون تشکیل شورای آموزش وپرورش، مصوب 26 دی ماه 1372، تحقق مشارکت و نظارت مردمی در امر آموزش وپرورش و بهره گیری از کلیه منابع و امکانات باهدف تسهیل در برنامه ریزی و فعالیت های آموزش وپرورش ، است.

براساس این بخشنامه، شهرداران از اعضای شورای آموزش وپرورش بوده و حضور منظم آنان در جلسات در سطح استان ها می تواند در تحقق مشارکت ملی در تعلیم و تربیت و از جمله در مورد احداث و توسعه اماکن آموزش وپرورش، کمک زیادی نماید؛ لذا ضروری است مدیران کل ادارات آموزش وپرورش استانی مقدمات حضور منظم شهرداران در جلسات شورای آموزش وپرورش را فراهم آورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخشنامه «ضرورت حضور شهرداران در جلسات شورای آموزش وپرورش»

بخشنامه «ضرورت حضور شهرداران در جلسات شورای آموزش وپرورش»