مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 03:202021-06-14سياسي

زمینه آزادی 25 زندانی جرائم غیر عمد و بدهکار مالی در کردستان فراهم شد


نایب رییس هیئت امناء ستاد مردمی دیه کردستان گفت: روشنگری و تنویر افکار عمومی با رسانه ای شدن اقدامات حمایتی در زندان ها مسبب اصلی گستردگی مشارکت عمومی در حمایت از خانواده زندانیان و کمک به آزاد سازی زندانیان غیر عمد از زندان ها است.

- با تصویب هییت امناء ستاد مردمی دیه همزمان با آغاز دهه کرامت؛ زمینه آزادی 25 زندانی جرائم غیر عمد و بدهکار مالی در کردستان فراهم شد ایسنا/کردستان نایب رییس هیئت امناء ستاد مردمی دیه کردستان گفت: روشنگری و تنویر افکار عمومی با رسانه ای شدن اقدامات حمایتی در زندان ها مسبب اصلی گستردگی مشارکت عمومی در حمایت از خانواده زندانیان و کمک به آزاد سازی زندانیان غیر عمد از زندان ها است.

مدیرکل زندان های کردستان گفت: با بررسی پرونده های واجد شرایط و اختصاص مبالغ بدهی زمینه آزادی تعداد از زندنیان جرائم غیر عمد و بدهکار مالی فراهم شد .

فتحی در جلسه هییت امناء ستاد مردمی دیه که با حضور اعضای جلسه در سالن اجتماعات اداره کل زندان ها تشکیل شد با ابراز خرسندی از تداوم مشارکت های مردمی و خیرین در کمک به آزاد سازی زنداینان عنوان کرد: خوشبختانه فرهنگ مساعدت به زندانیان و خانواده های آنها با روشنگری و تنویر افکار عمومی و البته با اقدامات شایسته صورت گرفته توسط سازمان زندانها بر مبنای تاکیدات ریاست سازمان در رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمینه آزادی 25 زندانی جرائم غیر عمد و بدهکار مالی در کردستان فراهم شد

زمینه آزادی 25 زندانی جرائم غیر عمد و بدهکار مالی در کردستان فراهم شد