مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 03:102021-06-14اقتصادي

شعب أخذ رأی در فردوس 15 درصد افزایش یافت


شعب أخذ رأی در فردوس 15 درصد افزایش یافته و به 64 شعبه رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو در راستای رعایت حدأکثری دستورالعمل های بهداشتی شعب اخذ رای در سطح شهرستان به 64 شعبه رسیده که نسبت به دور قبل انتخابات بیش از 15 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: افزایش شعب أخذ رأی صورت گرفت تا ازدحام جمعیت صورت نگیرد و مردم بتوانند با خیال راحت در مدت زمان رای گیری در شعبات حضور یافته و رای خود را به صندوق ها بیاندازند.

فرماندار فردوس ادامه داد: تمامی افرادی که بعنوان کاندیدا در عرصه رقابت ها حاضر هستند صلاحیت لازم را دارند و مردم با توجه به شاخص ها و ملاک های مد نظر و برنامه های کاندیداها و شناختی که پیدا کرده اند، به افراد توانمند و اصلح برای شوراها و ریاست جمهوری رای خواهند داد حلاج مقدم از تمامی حاضرین در جلسه و اقشار مختلف خواست تا با تشویق سایرین و نزدیکان خود به حضور و مشارکت مردم در پای صندوق ها از حق قانونی و شرعی خود در تعیین سرنوشت کشور و شهر و روستای خود استفاده کنند.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده مخالفین و دشمنان نظام برای نا امیدی و عدم حضور مردم در انتخابات، حجم بی سابقه تخریب و تشویق مردم به رای ندادن را ناشی از تاثیر بسیار بالای آرای مردم در تقویت اقتدار ملی و خنثی سازی توطئه های استکبار دانست و اظهارکرد: مردم ایران اسلامی و شهرستان ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعب أخذ رأی در فردوس 15 درصد افزایش یافت

شعب أخذ رأی در فردوس 15 درصد افزایش یافت