مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 03:002021-06-14اقتصادي

4 میلیون و 700 هزار تن کالای اساسی در کشور داریم


معاون وزیر کشور با بیان اینکه هشت میلیون و 600 هزار تن کالا در کشور داریم گفت: چهار میلیون و 700 هزار تن کالای اساسی در کشور وجود دارد که 119 هزار تُن آن در حوزه بندر چابهار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، بابک دین پرست شامگاه دوشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: همانگونه که قبلا هم در خبرهای متعددی آمده است، وزیر کشور از سوی معاون اول رییس جمهوری به عنوان جانشین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان سیستان و بلوچستان انتخاب شده است.

وی ادامه داد: 2 سند توسعه و محرومیت زدایی برای مناطق سیستان و بلوچستان تهیه شده که سند سیستان با 110 بند و سند بلوچستان با حدود 500 بند مصوبه به دست رییس جمهوری رسید و دستورات لازم را به 24 وزارتخانه و دستگاه اجرایی برای اجرا ابلاغ کرد.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مهم ترین اهداف سفر ما به جنوب سیستان و بلوجستان بررسی روند تحقق بندهای مربوط به این 2 سند بود.

طبق بررسی هایی که استاندار سیستان و بلوچستان انجام داده بود، سند سیستان حدودا 49 و سند بلوچستان 55 درصد پیشرفت دارد که میانگین این اسناد حدود 52 درصد پیشرفت را نشان می دهد.

وی ادامه داد: برای راستی آزمایی موضوع، بسیاری از پروژه ها که در 2 شهرستان چابهار و کُنارک بود بازدید شد و چند پروژه نیز فردا (سه شنبه) بازدید خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 میلیون و 700 هزار تن کالای اساسی در کشور داریم

4 میلیون و 700 هزار تن کالای اساسی در کشور داریم