مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 خرداد 1400 ساعت 02:502021-06-14دانش

امروز؛ آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام وام دانشجویی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت نام وام های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی امروز سه شنبه 25 خرداد ماه به پایان می رسد، بر همین اساس دانشجویان متقاضی وام های دانشجویی می توانند برای ثبت نام وام های شهریه، - براساس اعلام صندوق رفاه دانشجویان مهلت ثبت نام وام های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی امروز، 25 خردادماه به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت نام وام های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی امروز سه شنبه 25 خرداد ماه به پایان می رسد، بر همین اساس دانشجویان متقاضی وام های دانشجویی می توانند برای ثبت نام وام های شهریه، مسکن متاهلی، ضروری، تحصیلی و ویژه دکتری در مهلت باقیمانده با مراجعه به سامانه صندوق رفاه درخواست خود را ثبت کنند.

متقاضیان وام ویژه دکتری از منابع صندوق رفاه دانشجویان تا 25 خرداد 1400 و متقاضیان از بانک طرف تعهد صندوق تا 15 تیر 1400 برای ثبت تقاضای خود فرصت دارند.

یکی از وام های دانشجویی وام تحصیلی است که با مبالغ متفاوت به دانشجویان مجرد و متأهل، دانشجویان ممتاز و برتر، دانشجویان با شرایط خاص، دانشجویان تحت پوشش نهاد های حمایتی و دانشجویان ساکن خوابگاه ها پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز؛ آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام وام دانشجویی

امروز؛ آخرین مهلت دانشجویان برای ثبت نام وام دانشجویی