مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 خرداد 1400 ساعت 22:502021-06-14سياسي

رییسی کناره گیری نخواهد کرد


آقای رییسی به نفع هیچ کس کناره گیری نخواهد کرد و توقعی که نیرو های انقلاب دارند این است که چهار نامزد دیگر به نفع آقای رییسی کنار بروند و ما شاهد انجام یک وفاق باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سید محمد حسینی روز دوشنبه در تبریز در خصوص بحث کناره گیری نامزد های جبهه انقلاب به نفع رییسی ادامه داد: از ابتدا هم قرار بر این بود که آقای رییسی گزینه اصلی در شورای ائتلاف، شورای وحدت، جبهه پایداری و سایر تشکل ها باشد.

وی خاطرنشان کرد: ما به بقیه نامزد ها احترام می گذاریم و همه دوستان تلاش کرده و برنامه های خوبی ارائه کردند، اما به نظر می رسد باید یکپارچه شویم تا رای ها در یک سبد ریخته شود و رییس جمهور با یک پشتوانه‎ قوی کار کرده و در عرصه جهانی و داخلی بتواند وظایفش را به خوبی انجام دهد.

مسئول ستاد دانشگاهیان رییسی خاطرنشان کرد: در همه نظرسنجی ها فاصله زیادی بین آقای رییسی و سایر نامزد ها وجود دارد.

ما مرد میدان می خواهیممسئول ستاد دانشگاهیان رییسی امروز همچنین در گردهمایی اعضای این ستاد در آذربایجان شرقی که در دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: اکنون نخبگان به این جمع بندی رسیده اند که باید انسانی وارد عرصه شود که سابقه اش بیانگر توانمندی او است و تنها گفتن حرف های زیبا و ارائه برنامه کافی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی کناره گیری نخواهد کرد

رییسی کناره گیری نخواهد کرد